Garantie en klachten

Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met de producten. Indien een artikel niet voldoet aan je verwachting – in de zin dat er iets niet volgens bestelling is geleverd – stuur dan eerst een mail naar info@bedankdejuf.nl of app ons op werkdagen 06-25532301 en omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk. 

Garantie
Wij doen er alles aan om je bestelling goed ingepakt te verzenden. Toch kan het voorkomen dat er iets kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bedankdejuf.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.